Thor-Erik Stenberg fratrer stillingen som daglig leder i KFUM-kameratene Oslo etter tolv år i rollen.
Det melder klubben på sitt nettsted.
LES OGSÅ: Østigård avslører hva sønnen skal hete: – Et fint navn
Stenberg tiltrådte som daglig leder i 2014, og under hans ledelse har klubben blant annet rykket opp til Eliteserien, der de nå spiller sin tredje sesong på rad.
– Jeg er stolt over alt jeg har fått være med på og være en del av. Det er nesten ikke til å tro hva som har skjedd i løpet av disse tolv årene, sier Stenberg.
Stenberg vil være tilgjengelig for styret og ny daglig leder fram til jul for å sikre en god overgang.
Styret har igangsatt prosessen med å rekruttere en erstatter.
LES OGSÅ: Tidligere Bodø/Glimt-profil returnerer til Sverige
Redaksjonen
